tisdag 21 december 2010

Min nya blogg!

Jag tror det skett ett litet missförstånd. Jag ska alltså inte sluta blogga. Jag ska bara lägga mitt bloggande just här på is.

Varför?
Jo, för att jag är en av stjärnbloggarna på den nya sajten som enbart är till för män - Pendixx.com

Så uppdatera era länkar. Adressen till min nya blogg är http://www.pendixx.com/heman/

Min tanke är att agera någon slags form av positiv mansförebild för killar och män som inte riktigt passar in i den stereotypa machorollen.

10 kommentarer:

  1. Kom på tanken idag att jag tänkte läsa vad folk har frågat dig och vad du svarat. Men såg då att du inte hade någon frågelåda :( . Tycker det är rätt trevligt och personligt, ska du inte lägga upp en? t.ex har http://www.valresultatet.se gratis. exempel finns på:
    http://valresultatet.blogg.se/

    Man kan göra omröstning också :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Man kommer ingenvart på länken du har lagt upp.

    SvaraRadera
  3. Incredible points. Solid arguments. Keep up the amazing effort.


    My site: aminosäure zum abnehmen
    My webpage - diät mit erfolg

    SvaraRadera
  4. Remarkable things here. I'm very glad to look your post. Thank you so much and I am taking a look forward to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

    Feel free to surf to my web blog: backrezepte ohne zucker

    SvaraRadera
  5. whoah this blog is great i love reading your articles. Stay up the good work!
    You already know, lots of individuals are searching round for this info,
    you could aid them greatly.

    my web blog ... altersvorsorge riester rente

    SvaraRadera
  6. If you are going for finest contents like me, only go
    to see this site every day as it provides quality contents, thanks

    My web page: low carb riegel

    SvaraRadera
  7. I just could not leave your web site before suggesting that I extremely
    enjoyed the standard info a person supply in your visitors?
    Is gonna be again regularly to check up on new posts

    Look at my webpage geld anlegen

    SvaraRadera
  8. Awesome blog you have here but I was wondering if you knew of any message boards that cover
    the same topics discussed in this article? I'd really love to be a part of community where I can get advice from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Thanks!

    Here is my homepage ... paleo aldi

    SvaraRadera
  9. At this moment I am ready to do my breakfast, after having my breakfast coming
    yet again to read more news.

    my page ... recruitment

    SvaraRadera
  10. Hi there, I enjoy reading through your post. I like to write a little comment to support you.


    Here is my page: home decor

    SvaraRadera