lördag 4 december 2010

Luck 4 "Trött och tråkig"


Har jobbat 17 dagar på raken. Är ledig först nästa söndag. Orkar inte blogga just i kväll.

Hinner liksom inte göra något kul direkt. Kompisar ringer och sms:ar om att gå ut, men jag orkar inte. Håller på att städa hemma så gott som det går utan att ha nån energi. Insåg när jag gick hem från jobbet idag att jag glömde äta lunch. Hade inte ätit på 10 timmar... Ville gråta på bussen av utmattning men som tur var började en alkad gubbe prata med mig, så jag fick känna mig så där skönt obekväm som man gör när alkade gubbar pratar med en istället.

Celibatet känns jobbigt just nu. Skulle behöva kramas eller nåt åtminstone, men det gäller att hålla ut även när det känns tungt.

2 kommentarer:

  1. mitt ofrivilliga celibat känns också jobbigt just nu.

    SvaraRadera
  2. Cornelia - hör av dig om du kommer till gbg!
    //fred

    SvaraRadera