onsdag 8 december 2010

Day 25 – A first

Jag kan ju ta och berätta om första gången jag hade fullbordat samlag med en kvinna. Eller hon var väl en tjej då när det hände eftersom jag var en pojke. Eller hon var ju inte en tjej på grund av mig, men vi var ändå födda samma år.

Hon och jag hade varit tillsammans i två månader innan hon släppte till. Jag ville tidigare, men hon ville vänta. Jag fick inte ens sova med henne första månaden vi var ihop. Jag tyckte det var lite skumt för hon hade legat med rätt många innan mig, men det var väl nåt om att det skulle kännas rätt och speciellt att vänta. Nåt sånt där new age-bullshit, vad vet jag.

Hon var min första tjej, om man inte räknar med Lise-Lotte som jag var ihop med ett tag när jag jag gick i sexan (hon gick i sjuan). Men det är en helt annan historia. Väldigt mycket en icke-historia dessutom.

I alla fall så kom dagen då vi skulle ligga med varandra. Det var efter skolan och jag minns att det var vinter utanför fönstret. Jag var inte särskilt nervös eller så. Jaha, ja, det gick ju fort och så var det med det. Insåg just att jag inte minns så mycket från det förutom att det var ljust i rummet eftersom solen tittade på.

Jag måste ha gillat det åtminstone eftersom jag fortsatte att ha sex några gånger till i mitt liv (säkert minst fem gånger!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar