tisdag 7 december 2010

Day 24 – Something that makes you cry


Jag grät lite när jag kollade på Potter igår. Det var när Harry stod utanför huset där hans föräldrar blev mördade. Eller så grät jag när de var på kyrkogården. Jag minns inte för jag somnade till några gånger på grund av att filmen var ruskigt tråkig.

Men jag gråter oftast till film. Och så gråter jag ibland när jag är för trött. Jag gråter när jag skrattar. Jag gråter inte särskilt ofta i samband med gräl, men jag gråter om jag fått mitt hjärta krossat. Då kan jag gråta i månader.

Ibland gråter jag när jag bloggar för jag har en tendens att bli lite väl sentimental.

Jag gråter väldigt lätt när jag hackar lök, något jag gör mer eller mindre varje dag eftersom jag inte kan tänka mig att äta mat utan lök i.

(otroligt motiverat bildval btw)

1 kommentar:

  1. Det är roligt att min navel alltid får min överkropp att se jävligt förvånad ut.

    SvaraRadera