onsdag 1 december 2010

Day 19 – Something you regret

Det finns massor av grejer jag ångrar. Jag tänker ofta tillbaka på olika situationer där jag gjort fel eller som lett fram till att relationer gått i kras. Hade jag haft fascist i hand så hade jag gjort annorlunda de gångerna.

Jag kan spendera hela dagar med att tänka på att jag borde gjort si och så och hade jag gjort det hade jag exempelvis kanske fortfarande varit tillsammans med nåt av mina ex.

Mycket kretsar dock kring en helt annan grej; att jag önskar att jag kunde förflyttas tillbaka i tiden, till när jag gick i lågstadiet och ha alla erfarenheter i huvudet från hela mitt nuvarande liv. Tänk om jag kunde rita som jag kan idag när jag var 7 år?! Det hade varit kick-ass.

Men sen tänker jag på hur sjukt jobbigt det skulle vara att vara en 29-åring i en 7-årings kropp. Vad skulle man göra om man ville runka? Då blir man ju peddo och offer samtidigt.

En annan sak jag ångrar är att jag inte gick och la mig för att sova tidigare igår... Jag var helt desorienterad inne på Willys idag när jag skulle handla. Jag bara zombie:ade mig genom hyllängorna och på nåt vis kom jag ut ur supermarketlabyrinten med två fulla matkassar.

Nä, nu måste jag fortsätta att jobba lite till med min serie. Ska upp tidigt i morgon igen och jobba. Life is a rollercoaster. Just gotta ride it.


Jag ångrar allt. Jag ångrar allt ont.

2 kommentarer: