onsdag 1 december 2010

Day 18 – Your favorite birthday

Det var när jag fyllde sju år för då fick jag den där Lego-borgen jag bloggat om tidigare.

Men jag kan berätta om när jag fyllde 27. Då bodde jag i Hornstull och majoriteten av mina vänner hade väl haft Facebook i nästan ett år vid det laget. Det här var på den tiden events faktiskt drog en massa människor. Det kom runt 50 pers hem till mig och jag hade fixat en massa sprit att bjuda folk på. Tror de flesta blev rätt fulla för jag hittade spyor på tre ställen nästa morgon. Dessutom lyckades jag hångla med fyra olika tjejer utan att nån av dem fick reda på det och så hade jag nästan sex på toan. Typ alla var där liksom ni vet.

Utav nån anledning hade jag även bjudit tre andra tjejer som jag var riktigt intresserad av, men som tur var kom ingen av dem, för det hade nog sabbat mina chanser att få till det med dem. Låg med dem senare i vilket fall som helst, så det löste sig till det bästa, kan man säga.

Oj, vad det här inlägget doftar "Till alla jag legat med-bloggen".

När Simon och jag åt middag tillsammans i Malmö sa han så här, "Jag behöver inte prata om att jag får ligga för jag vet att jag är populär". Kanske är hela det här inlägget bara ett tecken på min osäkerhet? Det finns ju en hel del jantekultur kring skryt, men jag ser inte detta som skryt, utan som samhällsinformation. När jag var 27 fick jag ligga mycket. Tiderna förändras. Lågkonjukturen drabbar alla på sitt sätt.

Nedan ser ni ett autentiskt fotografi från min och Simons middag i Malmö som inte var så romantisk som jag hade hoppats, men en flicka får väl drömma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar