onsdag 3 november 2010

Utan snus i 14 dar...

Idag var jag tvungen att köpa nytt busskort. Eller i Stockholm har man ett kort som man laddar. Jag gör det var trettionde dag.

Trivialt kanske ni tänker. Varför skriver han om det? Är han en sån där bloggare som skriver om sin tråkiga vardag. Ska vi få läsa om hur mycket han betalade för ett sexpack ägg på Willys idag också?

Jag sparade inte kvittot, så jag vet inte vad äggen kostade.

Däremot insåg jag i och med köpet av nytt busskort att jag inte haft fullbordat samlag på tre (3) månader! Hur gick detta till? Jag har ingen aning. Tiden flyger iväg när man har kul. Otroligt. Jag har inte varit utan fullbordat samlag under en så här lång period sen jag blev av med oskulden. Men det är okej. Det känns okej. Jag vill inte ha fullbordat samlag i vilket fall som helst. Minns inte om jag skrivit det här på bloggen, men jag har lovat mig själv att inte ha något fullbordat samlag förrän tidigast 1/1 2011.

Fullbordat samlag
är som en vit Iphone 4 för mig. Något som inte finns ännu och inte kommer komma på ett bra tag.

Och det är inte det att jag haft chansen. Jag har haft hur många chanser som helst. Stockholm dräller av överkåta kvinnor som är desperata efter kuken, spelar ingen roll vem eller vad den sitter på. Satt kuken i pannan på en hund skulle den knullas.

Det är sant. Ni vet att det är sant! Det är ju så.

Men jag reser mig upp
och säger nej! Nej, tack! Jag håller på min blomma! Den är inte redo att plockas ännu. Den måste få gro lite till. Daggmasken är inte redo att titta fram ur sin håla.

Nästa vecka ska jag släppa in Jesus i mitt liv när jag ändå är i farten. Mmm Jesus. En man i klänning, sandaler av plast.

Nu vet ni. Intresseklubben antecknar. Klicka på gilla eller vad det nu är ni arbetar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar