fredag 5 november 2010

Ska jag färga håret svart?

Förra lördagen var jag utklädd till indier, men mycket övertygande resultat. Jag har lite vaga planer på att färga håret svart, men nästa helt ska jag på seriefestivalen Altcom i Malmö, så det känns som något jag får vänta med till jag kommer hem till Stockholm igen pga att de skjuter blattar där nere. Har inte lust att dö ung och vacker. Jag vill dö gammal, ful och bitter.

PS. Fick ett surt sms från en tjej där hon kallade mig lögnare och posör för att jag skrev att jag inte haft fullbordat samlag på tre månader. Okej, jag erkänner att jag slant till för tre veckor sen, men det var ett honest mistake. Kommer inte upprepas.

2 kommentarer:

  1. det måste ju finnas någon enstaka bild på den där förklädnaden. eller?

    SvaraRadera
  2. Folk jag inte är vänner med på Facebook fotade, så jag har inte tillgång till dem tyvärr.

    SvaraRadera