tisdag 2 november 2010

Ska jag censureras?

Okej, det kanske var dumt att dra in smålänningar i det här. Smålandposten har faxat mig och bett mig ta bort inlägget. Nu vet jag inte vad jag ska göra? Ska jag agera som Lars Vilks och köpa en yxa att försvara mig med mot dem, eller ska jag radera inlägget? Räknas det som censur då, eller bara sunt förnuft? Jag vill ju inte göra smålänningar ledsna. Jag älskar smålänningar. Har till och med legat med en smålänning flera gånger och Gud såg att det var gott. Jag kände mig som Moses och hon var Röda havet som öppnade sig.

Men sen dumpade hon mig för en annan smålänning. Tror de har en stuga ihop där till och med. De är söta ihop på det där sättet som misshandelsförhållande är söta, det vill säga inte alls.

Vad tycker ni? Ska jag ta bort inlägget "Metro är kräk" eller ska jag behålla det för "yttrandefrihetens" skull. Alltid när man pratar om att man gör något för yttrandefrihetens skull så brukar det ju vara så att man har varit taskig mot muslimer, och muslimer nämnde jag faktiskt inte i inlägget, således är yttrandefriheten inte hotad i det fallet.

2 kommentarer:

  1. jag tänker dö för mitt barn om du inte censurerar dig.

    SvaraRadera
  2. Censurera dig inte! Smålandsposten skriver bara skit ändå, jag struntar liksom i om Johanssons kor har rymt eller inte.

    SvaraRadera