torsdag 4 november 2010

Ont i magen



Ända sen jag kom hem från Indien för en månad sen så har jag haft ont i magen nästan hela tiden. Jag vaknar flera gånger under natten. Ligger jag på rygg så gör det inte lika ont, men jag kan nästan bara somna om jag ligger på sidan, så det är lite av ett moment 22 varje kväll.

Jag har varit på Vårdcentralen och proverna visade att jag åkt på nån slags bakterie. Den ska läka av sig spontant. Jag som inte är en särskilt spontan människa undrar lite hur det ska gå till. Än så länge har det inte gått till i alla fall.

Jag som redan är väldigt smal kommer ju tyna bort helt om det inte går över snart, oroar jag mig för. Än så länge verkar jag inte gått ner så mycket i vikt, så det känns bra åtminstone, men man vet ju aldrig.

Funderar på att starta en firma som ger överviktiga ännu värre bakterier som en slags gå ner i vikt-kur. Symbios for the win.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar