måndag 8 november 2010

Mycket att göra



Igår satt jag och ritade på den där seriesidan hela dagen, men sen insåg jag att jag inte alls var nöjd med stilen. Jag kom även på att jag hade ett ganska brådskande ärende inne i stan, så en rätt stressad och smått irriterad Mikael Sol fick flänga iväg mot Söder. Tänkte att jag kunde passa på att fika-jobba på Café Sodom när jag ändå var där, men det var fullsmockat, så jag fick sitta på McDonalds på Hornsgatan istället. Funkade bra det också, för där kom jag på precis hur jag ville teckna serien.

Nu ska jag bara färglägga och texta, vilket inte är så bara eftersom jag jobbat hela dagen med en annan grej och just kom hem och är sjukt trött och fett med hungrig och så ska jag upp tidigt imorgon och jobba åt PCGamer.

Men det är roligt när det händer saker! Jag älskar att jobba och göra rätt för mig.

Just ja, ska även göra ett helt nummer av babian.se innan torsdag också och jag har bara kvällstid att ägna till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar