söndag 7 november 2010

Min mardröm

Jag blev så glad när jag vaknade kallsvettig vid femsnåret i natt för jag hade min första vanliga mardröm på länge! Oftast går mina mardrömmar ut på att man inte kan släcka eller tända olika elektroniska grunkor, främst glödlampor, men i natt så drömde jag om en galen seriemördare! Woho!

Åh, det var så vidrigt så vidrig så!

Mördaren var en snubbe som såg ut som han Ben i Lost. Han var helt normal, men vissa grejer triggade honom som fick honom att flippa. Hans axlar sänktes då och så började japanska tecken komma fram över hans huvud.

Hans grej var att kidnappa folk han stalkat ett tag. Sen sövde han ner dem och när man vaknade var man i ett stort grustag nånstans i skogen. Om man somnade igen så skar han av ens underarmar och när man vaknade så hade han satt dit underarmarna från någon han mördat tidigare. Alldeles stela bleka döda underarmar som inte gick att använda. Underbart!

Sen fick man sitta på flaket på hans metalicblåa pick up som han körde runt en på. Somnade man igen skar han av toppen av huvudet så att hjärnan föll ur. Fantastiskt!

Åh, jag var så jävla rädd när jag vaknade där mitt i natten! Stympning ftw.

2 kommentarer:

  1. Själv brukar jag oftast ha mardrömmar om zombies.

    SvaraRadera
  2. då kan jag tycka att min dröm med dig var mycket trevligare.

    SvaraRadera