onsdag 10 november 2010

Jag ska göra kaos med mig själv

Oj vilken stress jag upplever. Har jobbat rätt mycket den här veckan. Både dagtid och kvällar. På fredag ska tre tidningar vara klara som jag är med och gör, plus att jag just blev klar med den där barnserien och så sitter jag och jagar in de sista serierna till babian.se. Skrev just ett utkast till en ledare. Har inte sovit så mycket heller och måste jobba på till säkert midnatt idag för att sen gå upp klockan 6.00 imorgon och dra till ett jobb och där är det tänkt att jag ska vara till sent på kvällen.

Jag måste tvätta också och packa inför Malmö som jag åker till på fredag morgon. Plus att broschyrerna jag ska ha med mig är på vift i UPS händer...

babian.se nr 18 kommer bli väldigt bra i alla fall!

Lagar mat samtidigt som jag bloggar.

Glöm det jag skrev om hur drömqvinnan ska se ut. Hon ska ju se ut som hon här nedan. Ha det där kåta i blicken. En sån där man aldrig kan få och om man ändå fick henne så skulle man inte ha något att prata om eftersom hon aldrig skulle få för sig att kolla på Star Wars eller Blade Runner. Inte ens för min skull. Fan, jag skulle inte ens få klämma på hennes pattar. Vilken värdelös relation det skulle vara. Nä, redan nu känner jag att jag vill göra slut med henne. Det här funkar inte. Vi kan inte kommunicera ordentligt.



Nu ska jag klippa min tung.

6 kommentarer:

  1. JAHA!

    Här står man med nyklippt frisyr
    och glasögon ritade med s-p-r-i-t-p-e-n-n-a i ansiktet

    och vad får man för det?!

    "GLÖM FÖRRA INLÄGGET"!

    Usch. Detta förlåter jag dig aldrig.

    Förresten, Fint ritat! Duktigt arbetat! Ses i Malmö!

    OBS att det där jag skrev innan var på skämt...
    Självfallet har jag inte gjort om mig för att likna tjejen på förra bilden. Det vore ju fullkomligt vansinnigt.

    *skrubbar ansiktet med aceton*

    SvaraRadera
  2. Blir det Malmö för dig också ändå?! Fett!! Party dygnet runt. Nu vill jag länka till youtube, men det funkar så dåligt som kommentar.

    SvaraRadera
  3. Spännande med youtube-länkningen.
    Undrar vad det var för ngt...

    Jaeä dou, Mälmou blier dei!
    Hittade en biljett för 150 kr (h-u-n-d-r-a-f-e-m-t-i kroner!!!) och valde att se detta som ett tecken från ovan på att jag var menad att åka.

    Fiesta! :D

    SvaraRadera
  4. Hiss. HISS!! (personligt meddelande till mig om vad jag ska blogga om senare ikväll. Jag hoppas att jag då kommer fatta ledtråden som just nu är väldigt logisk).

    SvaraRadera
  5. het brud. det finns ju säkert massor av sådär snygga tjejer som är intresserade av det du är.

    SvaraRadera
  6. Jo, så är det ju. Problemet är att jag inte är intresserad av dem.

    SvaraRadera