tisdag 9 november 2010

Inatt sover jag inte själv för första gången på månader

Jag ska alltså få sova med den där Legogubben inatt. Hur härligt är inte det? Jag älskar att gosmysa. Skeda är min favvo. Riktigt gotta ihop sig med en annan person. Somna i hennes hår. Ehm... jag menar Legogubben. Ja. Tappade fokus där lite. ABS-plast (acrylonitrile butadiene styrene) är bättre än människor, för ABS-plast säger aldrig nej eller jag vet inte eller jag vill inte eller jag gillar inte dig eller jag ska polisanmäla dig för att du börjat campa utanför min port tillsammans med en stor köttkniv. ABS-plast är fan bäst.

Här är en teckning jag tecknade ikväll. Den föreställer min drömqvinna. Så där ska hon se ut. Om ni sett henne, maila mig på mikaelsol(snabelbanan)gmail(punkt)com. Jag har väntat för länge.



3 kommentarer:

  1. bokar tid för klippning, färgning och glasögonutprovning.
    Winners never quit!

    SvaraRadera
  2. eller det kanske räcker med att rita glasögon på ansiktet?
    jag är ju så klantig och råkar alltid slå av mig brillorna när jag har dem på mig...

    SvaraRadera
  3. Jag såg att du sökte manliga seriefigurer man vill ligga med - general Alcazar i Tintin! Jag var åh-så-kär i honom på mellanstadiet, och är fortfarande väldigt svag för karln.

    SvaraRadera