tisdag 16 november 2010

Hur mycket serier är jag?

1. Jag är serietecknare.
2. När jag var liten samlade jag på Marvelserier. Alltså serienörd.
3. Jag har varit tillsammans med serietecknare.
4. Jag bor med en serietecknare.
5. Jag frilansar som serieredaktör.
6. Jag driver babian.se med Adam på fritiden.
7. Jag är moderator för ett serieforum på Internet.
8. Jag skriver för Bild och Bubbla, en facktidskrift för serier.
9. Många andra serietecknare har ritat in mig i sina serier.
10. Nästan alla mina nära vänner är serietecknare.
11. Sa jag att jag legat med andra serietecknare?
12. Är jag orolig för att de kommer göra serier om hur dålig i sängen jag är?
13. Nej, pga är inte det.
14. Imorgon ska jag skriva ett inlägg om Solpojken från Rymdens Hjältar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar