måndag 29 november 2010

Day 16 – Your first kiss

Jag hade ganska nyligen fyllt 19 år. En tjej i klassen hade fest i hennes familjs villa för hennes föräldrar var bortresta. Det var rätt mycket folk där. Jag hade inte varit full så många gånger innan, så jag var lite nervös över kvartingen Explorer jag hade med mig.

Jag stod mest och häckade inne med några kompisar i vardagsrummet. Tror att det spelades Donkey Kong 64. Jag märkte att Anna i min klass stod och tittade konstigt på mig i andra änden av rummet. Sen gick det väl nån timme. Anna och några andra satt i trappan och snackade när jag gick förbi efter att ha varit på muggen. Hon frågade om inte jag kunde sätta mig där med dem och av någon märklig slump fanns det bara plats bredvid henne. Hon satt nära mig och frågade om jag ville ha ett tuggummi. Det visade sig att hon bara hade det hon hade i munnen och så kysste hon mig samtidigt som hon slangade över tuggummit i min mun.

På väg hem från festen hoppade jag så där som killar gör på film när de blivit kyssta för första gången. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar