söndag 28 november 2010

Day 15 – Your dreams

Jag vet inte riktigt om jag har några stora långsiktiga drömmar längre. Illusioner spricker så lätt.

Förut när jag var yngre var min dröm att gå på konstskola, sen när jag hade gjort det var det min dröm att gå på designskola och sen var min dröm att ge ut en bok nu är min dröm att jobba som projektledare på serieförlag.

Jag drömmer kanske lite om att ha ett eget hem. Om att ha någon att komma hem till. Just nu känns det inte så viktigt bara. Det kommer säkert oundvikligen hända mig när tiden väl är inne.

Jag drömmer visserligen om en tid då det ska gå att tjäna pengar på Internet. Framförallt att det ska finnas ett enkelt sätt att betala på nätet. Då skulle jag vilja göra digitala seriealbum och sälja dem för typ 20 spänn (vilket är vad jag får i royalty per såld fysisk bok).

2 kommentarer: