fredag 26 november 2010

Day 13 – This week

Tror jag missade det här igår...

I alla fall:

Måndag:
Jobbade på Blossom Magazine. Skulle göra en grej på kvällen men det blev inställt.

Tisdag:
Jobbade på Blossom Magazine. Var på stand up på kvällen.

Onsdag:
Jobbade på Blossom Magazine. Skrev på ett seriemanus samt kollade på tv-serien Better of Ted på kvällen.

Torsdag:
Jobbade på Blossom Magazine. Kollade på Scott Pilgrim-filmen med en kompis samt åt tacos. Snor härmed bilden och hoppas att jag inte blir stämd.


OBS dock att jag är jävligt snygg och kan tillreda tacos.


Fredag:
Jobbade på Blossom Magazine. Badade när jag kom hem. Ritar på en serie till julnumret av PC Gamer.



Lördag:
Jobbar extra på en seriebutik. På kvällen ska jag på reunion med min gymnasieklass.

Söndag:
Jobbar extra på en seriebutik. På kvällen ska jag hinna tuscha klart serien.

Om jag är stressad? Nja.
Om jag är utarbetad? Nej, har jobbat varje dag sen förra torsdagen. Bara tre veckor kvar nu innan jag får en ledig dag!
Om det ska göras ett till nummer av babian.se innan årets slut? Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar