torsdag 25 november 2010

Day 12 – What’s in your bag

Äsch, nu glömde jag väskan på jobbet. Den är väldigt fin. Jag köpte den för en krona i nån slags by i Indien av nån slags person.

Jag råkar dock veta vad jag har i väskan!

Två tomma matlådor. En svart mössa. Ett kvitto från ICA. En penna. Använt snorpapper. En väldigt liten man som jobbar på Försäkringskassan.


OBS: En av de överstående grejerna har jag ljugit om att jag har i min väska (hint: Det är något man kan rita med).

Nu ska jag äta tacos med min kompis Johanna. Jag är jättehungrig, men hon färgar håret så jag sitter här snällt och väntar med en mage som känns tommare en Micke Persbrandts skådespeleri (i Beck alltså. Han är ju såååå braaaa på Draaaaamaaaaateeeeeeeen!).

Nä, nu får ni ta det jävligt lugnt.

C ya!

2 kommentarer: