tisdag 23 november 2010

Day 10 – What you wore today

Jaha, jag sitter kvar på kontoret, färdigjobbad för dagen, men hinner inte hem och blogga för jag ska på stand up om två timmar. Detta suger något. Främst för att det innebär att jag inte kan lägga upp något foto på vad jag har på mig idag.

Inte för att jag har något kul. Petra som är AD på Blossom Magazine kommenterade dock min t-shirt, "Oj vad turkos du är". "Ja, det är jag", svarade jag och fortsatte, "Jag ville matcha väggen där borta" (pekade på PC Gamer-redaktionens turkosa vägg där de/vi hänger upp utskrifter av numret de/vi för tillfället jobbar med).

Kul va? Bra inlägg va? Intressant läsning asså?

Vad har ni haft på er för spännande då? Ett dött djur ällär? Kanske kalsongerna på huvet för att ni är så däringa härligt "crazy"?

Edit:
Så här turkos har jag varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar