fredag 19 november 2010

Day 06 – Your day

Dagen började med att jag vaknade. Sen loggade jag in på Facebook och gratulerade de av mina vänner som fyller år idag. Efter detta åt jag frukost och så duschade jag, klädde på mig och drog till skivbutiken Bengans på Drottninggatan där jag köpte Springsteens nya gamla skiva The Promise. På köpet fick jag en tröja och en affisch. Fett värt.


Oj, vad snygg jag är i denna tröja.

Drog till jobbet på Egmont där jag hade halvdag. Extra bra att det var fredagsmys med bullar och grejer.

Efter jobbet åkte jag till Staffars serier för att köpa en present (Mig blir du snart kär i) till en kompis som fyller år idag och som jag nu alldeles strax ska på kalas hos. Wihoo.

Förutom allt detta har jag även haft glasögon på mig hela dagen, vilket resulterade i att jag på avstånd kunde se Pelle som tecknar Stockholmsnatt på håll! Jag var dock för långt bort för att känna mig bekväm med att ropa hej. Ingen bäck hade jag heller att gå över.


Jo, just ja, fick även ett ex av Johnossi Comics signerat av Kim W (som tecknat omslaget och en av serierna i tidningen).

1 kommentar:

  1. Kan även tillägga att han som tecknade serien Spix var på samma fest som jag.

    Det är okej, man får röra vid mig.

    SvaraRadera