onsdag 17 november 2010

Day 04 – What you ate today

Till frukost åt jag fyra (4) rostade lingongrova-skivor med smör (Lätt & Lagom) och hallonmarmelad på.

Sen åkte jag till stan för att köpta pennor på Matton, The Promise på Bengans (fick tröja och affisch på köpet!), samt åt....

....SSS...UU...UU...SSs...HH....HH...II
...S........UU...UU..S........HH....HH...II
....SS.....UU...UU...SS.....HHHHH....II
......S.....UU...UU.....S.....HH....HH...II
...SSS.....UUUU...SSS.....HH....HH...II



... på ett sushi-hak som ligger på Sveavägen mellan Hötorget och Rådmansgatan. Tror bredvid Macbutiken som ligger där (där jag köpte min Macbook Pro förra sommaren).

Jag glömde min tandborste i Malmö, så senaste dagarna har jag fått låna en kompis tandborste. Varje dag har jag lyckats glömma att köpa en ny, men nu så var jag inne på Apoteket i Telefonplan och köpte tre (3). Jag ville bara ha en (1) men de kom i ett pack. Jävla pack.

Jag köpte även Ipren och kondomer. De säljer inte kondomer över disk där längre. Väldigt praktiskt, men vad ska jag med kondomer till? Jag har ju mitt celibat att tänka på. Jag tror jag gjorde en sån där grej folk som slutar röka råkar ut för, man köper ett paket cigg av gammal vana. Ny skyddar iofs inte cigg mot AIDS, men annars tycker jag liknelsen är likvärdig eftersom sex också har en tendens att gå upp i rök.
LoL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar