fredag 8 oktober 2010

Vill inte kan inte



Uh vilken otroligt seg dag. När jag vaknade och tillslut fick ögonen att fungera så kollade jag på klockan och då var det 04.47. Ovärt. Har vaknat så här tidigt hela veckan. Har dessutom haft ont i magen varje dag och så har jag kvar hostan från semestern.

Skulle ha jobbat idag, men det blev uppskjutet till på måndag. Vilket kändes fine igår, men nu är jag så otroligt uttråkad och omotiverad. Jag tvättar i alla fall, så lite nytta blir gjord.

Har mer ont i benet också efter min badolycka i Varkala, så att gå ut på en promenad är inte direkt någon bra idé, tror jag.

Uh oh ah, har ingen lust med någonting.

Såg förresten första avsnittet av årets Robinson nu på förmiddagen (på TV4Play som hänger sig hela tiden så man måste ladda om och se reklamen igen...). Tyckte det verkar vara en bra blandning av tävlande. En hel del unikum. Kommer bli en bra omgång. Att det visas på torsdagar istället för på lördagar är också bra. Nu måste jag bara hitta deltagarnas bloggar för att få mer bakom kulisserna-info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar