söndag 31 oktober 2010

Söndag

Fan, det var nåt jag tänkte på tidigare idag när jag satt på tunnelbanan, men jag minns inte vad det var.

Idag har jag fått ur mig manus till hela fyra seriestrippar med Rambo. De blev roliga så det känns väldigt bra. Har även jobbat med en broschyr som jag hoppas kunna göra klart imorgon kväll efter ett annat jobb, så att den kan skickas på tryck.

Har också kollat på väldigt mycket stand up-film med Frida och lite på "Bonde söker fru". De där bönderna måste verkligen bli bättre på att hålla reda på sina fruar så de inte försvinner hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Nämen! Nu fick du ju till bonde söker fru-skämtet!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är väldigt nöjd med det.

    SvaraRadera
  3. det ska du vara. nöjd och stolt. Stolt som en fura, Sol!

    SvaraRadera