tisdag 12 oktober 2010

Paradise Hotel-skandalen

Igår började nya säsongen av svenska Paradise Hotel, nu med Alex "Hej jag ser ut som Micke Sol" Schulman som programledare. Fett! Woho! Kan vara bästa omgången ever.

Men vad är livet utan problem?

1) Jag har ingen kabel-teve/digital-teve eller vad man nu kallar det när man har TV6.
2) Jag har ingen teve överhuvudtaget.
3) Förra året la de upp avsnitten gratis på sin hemsida. Värsta SVTPlay-stylish. Men nä, i år är det nån slags Viasatskitondemand-sajt man måste registrera sig på och som kostar hela 49 spänn i månaden. Inte så mycket pengar kanske, men för mycket pengar för att lägga på Paradise Hotel-tittande. Skandal!
4) Det är ju rätt uppenbart att TV6 uppmuntrar Paradise Hotel-fansen till kriminalitet eftersom väldigt många kommer vända sig till den underjordiska mörka piratmarknaden. På DVD-handlaren i Madurai har de redan börjat prångla ut bootleg-DVD:er av första avsnittet. Det går fort!
5) Ett annat alternativ är att jag måste hitta en vän som har TV6 och hänga hos denne under lördagarna då de visar hela veckans avsnitt. Att umgås så länge med andra människor känns ju högst obehagligt. Tänk om jag måste bajsa? Kan jag göra det på dennes toa utan att det hörs? Tänk om jag råkar tappa toarullen i toaletten? Det har hänt för.


Ja, vad är livet utan problem? INGET!

1 kommentar:

  1. feel your pain!
    håller precis på att flytta från en lägenhet där det finns allt till ja..en utan tv,data,stereo..inget paradise hotel. har fan väntat på detta i flera månader!
    vad ska jag göra istället? läsa en bok?

    SvaraRadera