torsdag 28 oktober 2010

Lady Lo-Lo har försvunnit!

När jag vaknade i morse var Lady Lo-Lo borta. Jag har letat överallt. Ringde polisen och de berättade att det nog inte var något att oroa sig för, eftersom det just nu går en våg av barnkidnappningar i Hägersten. Tydligen säljs barnen till gamla öststater via Rusta. Då får de i alla fall ett bra pris.

Nä, men man ska inte skoja om trafficking. Det är sjukt obehagligt.

Jag hoppas i alla fall att Lady Lo-Lo får ett bättre liv med pedofilerna på den bordell hon kommer hamna på. Jag var aldrig en särskilt närvarande far ändå. Satt mest och twittrade och tecknade under de 18 timmar vi hade tillsammans som familj. Men ändå... Jag kommer minnas den här epoken i mitt liv med stor värme i flera veckor framöver.

Och dessa tårar som aldrig sinar. De smakar salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar