måndag 4 oktober 2010

Hemma bäst

Jag har varit utan The Matrix (det andra kallar Internet) i några dagar nu, eftersom internetcaféerna i Indien är rätt sugiga. Betalar jag 1 krona för en timmes surf vill jag ju ha hög hastighet och tangenbord med coola prickar på så man kan skriva ÅÄÖ, men nä, det ville de inte bjussa på!

Från att jag gick upp i morse i New Dehli till att låste upp dörren här i Hägersten tog det ungefär ett dygn. Jag är rätt matt kan man säga...

Nu är jag i alla fall hemma i min säng som jag en gång i tiden köpte på IKEA i Barkaby. Jag gillar Stockholm. Det är rent och prydligt (inte i min del av lägenheten visserligen eftersom det ser ut som att jag verkar ha lämnat den i någon slags form av panik).

Orkar inte riktigt skriva något mer nu. Kan ju skriva lite om hur irriterande jag tycker folk på flygplan är, men spar det till ett annat inlägg.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem till kylan!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag är fortfarande förkyld så det känns passande.

    SvaraRadera