söndag 31 oktober 2010

Han sa att han skulle ta med mig till Reno men så försvann han bara.

Va, va, va.

Jag har varit på maskerad ikväll, som även råkade vara den första Halloween-festen jag varit på någonsin ever. Kul! Massa coola saker hände. Folk var trevliga. Musiken var bra. Snittarna var goda.

Jag tog en öl på Sjätte tunnan innan (ett ställe i Gamla Stan med medeltidstema) och då kom Tommy och började prata med mig. Tommy är en gay i 40-årsåldern typ med en rätt rockig stil. Jag hade aldrig träffat honom innan, men det hör inte riktigt till saken. Eller det gör det visserligen eftersom annars hade han inte frågat om jag var bög. Jag svarade, "Jag önskar det ibland"

- Nej, gör inte det. Det är så svårt att vara bög, sa Tommy.
- Det är svårt för alla, sa jag.
- Ja, det är väl så.
- Men jag är metro. Metrosexuell, sa jag.
- Det vet jag inte vad det är, sa Tommy.
- Det är när man är mjuk. Mjukare än andra killar.

Och så tänkte jag att han hade dålig gaydar. Ni vet som radar för att känna av om någon är bög eller inte. Visserligen brukar bögar ofta tro att jag är bög. Det rör väl sig om önsketänkande från deras sida. Kan inte ro för att jag är så het. Särskilt inte nu när jag har en mustasch som är to die for.

Men nog om detta! Detta är inte gaybloggen. Detta är Psyksiskt sjuk och ni är välkomna att fortsätta läsa nedan om hur slapp jag är.

Det var längesen jag var upp så här sent. Men så ställde ju klockan om sig och då var det inte riktigt lika sent, men ändå sent. Jag brukar i vanliga fall gå och lägga mig klockan 21.03 pga att jag snart är 30 år och kroppen inte längre orkar med.

Det låter "uuhh" eller "aaahhh" när jag sätter mig ner. Som avgrundsläten från en man som gnider sig mot döden.

OBS att jag kom tvåa i maskeradtävlingen för bästa utklädsel. Fett glad. Tror jag alltid ska vara klädd så här (har ingen bild på hur jag såg ut, men ni får föreställa er vad ni vill [förutom nazism. Jag tar starkt avstånd från nazism och skulle aldrig klä ut mig till nazism]).

Åh, all denna ironi. Jag blir galen. GALEN I TELL!

Ni får sova goth, även ni som redan gör det. Nu ska det fan vara Halloween i en månad.

6 kommentarer:

  1. lägg upp en bild på mustaschen! om du inte har hunnit raka av den redan det vill säga.

    SvaraRadera
  2. men du kunde ju inte ha en mustasch utan att fota den!!

    SvaraRadera
  3. Hitta prylar och möbler helt gratis som andra skänker bort.

    Just nu kan ni hitta prylar och möbler från hela Sverige.

    Vill även du skänka bort, så gör du det enkelt och gratis.

    http://iLoveGratis.se

    SvaraRadera