torsdag 28 oktober 2010

Gilla detta

Glöm allt jag någonsin skrivit på denna blogg. Radera det ur era sinnen. Låt det förpassas till samma plats i era hjärnor där ni förvarar den där gången ni som barn såg era föräldrar ligga med grannparet i nån slags sadorollspelsakt.

För nu är det så här att jag fixat en Gilla/Like-knapp till varje inlägg. Så klicka på den om ni gillar. Än så länge har bara en person gillat och det är ju jag själv. Det är visserligen något väldigt fint med att jag gillar det jag själv skriver, men det är minst lika fint om även ni gillar. Anledningen till att jag infört denna gilla-knapp är för att många tycker att det är lite krångligt att kommentera. Man måste logga in och greja, men Facebook är de flesta alltid inloggade på ändå, så gillningen blir ingen komplicerad utdragen grej. Inte alls som när ens föräldrars grannar skiljde sig och de gick till domstol om vem som skulle få behålla piskorna och den övriga inredningen i deras dungeon. Det var fan en smärtsam tid för alla.

Jag skulle vilja ha en tröja med en gilla-knapp som var kopplat till Facebook. Då skulle folk kunna gå fram till mig och klicka.

4 kommentarer:

  1. jag gillar så himla mycket,
    men ändå kan jag inte gilla!

    :(

    SvaraRadera
  2. Nu kan jag!
    Gilla!
    Hurra!

    det var bara min dator som hade hängt sig.

    SvaraRadera
  3. Hallå,
    Vill du att jag ska ta hem en gilla-knapp till dig nästa gång jag beställer? Det är ju så väldigt behändigt..
    och: http://www.tights-for-men.com/

    Kul att ses igår
    //Thea

    SvaraRadera
  4. Thea: Det vore coolt. Så jävla sjukt att jag skrev det här inlägget och sen hade du en sån knapp!

    SvaraRadera