onsdag 27 oktober 2010

Det enda vi har gemensamt, du och jag

Glöm förra inlägget. Jag ändrar mig. Mamma, du kommer aldrig, och jag menar ALDRIG, få den där presenten av mig!

Nu över till något helt annat. Jo, det här med att man har en anal. Är inte det lite märkligt men ändå underbart? Anal är ju något vi alla har, något som binder människor från alla delar av vår planet samman. Det är ett naturligt samtalsämne när främlingar möts för första gången.
"Hur är det med analen då?"
"Jo, tack, den skiter som aldrig förr."
"Nämen så trevlig då. Själv råkade jag sätta mig lite fel häromdan, råkade få ett stolsben rakt upp i min anal. Har haft lite svårt att sitta ner sedan dess."
"Kanske för att du inte tagit ur stolen ur din anal?"
"Oj, det hade jag helt missat. Så pinsamt."

Förlåt mamma. Glöm det jag skrev i början av inlägget! Klart du ska få din present.

1 kommentar: