torsdag 28 oktober 2010

Barntricket

Idag hängde jag lite med en kompis som är pappaledig. Bland annat var vi på Myrornas i Skärholmen där jag köpte en fin Disneybok med Snövit. Det var väldigt fina gamla illustrationer i den. Endast 23 kronor dessutom, för de hade halva priset på böcker.

Vi gick alltså omkring med en gullig bebis och en barnvagn och jäklar vad vi fick blickar från kvinnor. De såg hungriga ut. Hungriga och kåta. Som att de ville ha kuk. Jag vet nog hur kvinnor tänker, eller snarare inte tänker. De går på ren instinkt. Ser de en man med en barnvagn får de ägglossning på direkten. De är djur! Men vet ni hur det känns att som kille bli betraktad som ett stycke avelsmaterial? Vavavavava? Det är smärtsamt och sårande! Särskilt för mig som är impotent.

Sen tänkte jag att de kanske trodde att vi var ett sexigt bögpar, men där tycker jag folk har lite väl grova fördomar. Bara för att två attraktiva unga män går med en barnvagn fylld av en bebis hand i hand och då och då tar varandra på stjärten så behöver de inte vara homogay. I Indien är det ju ett helt vanligt sätt för män att umgås på. Mycket på grund av att de inte får ligga med tjejer innan de gift sig, men ändå.

Dessutom kan inte vi ro för att vi var totally fab.

Luv U guys. XOXO

1 kommentar:

  1. jag skulle ha kunnat vara en av dessa. pappor <3

    SvaraRadera