onsdag 27 oktober 2010

Avbön eller?

Okej, vi kanske ska glömma det förra inlägget. Otroligt låg nivå. Ska det där vara humor eller? Skoja om något så allvarligt som analen? Är det ironisk humor eller? Hallå, 90-talet ringde och ville ha sin humor tillbaka liksom. Nä, verkligen inte okej.

Här sitter ni och betalar en massa pengar i månaden för ett Internet som inte håller den hastighet som utlovas och så blir ni utöver det utsatta för låga blogginlägg författade av en alldeles för ung 29årig Stockholmare. Det är oacceptabelt. I Frankrike strejkar de för mindre. Sätter bilar i brand och slår sönder butiksfönster. Ni borde gå upp till kamp. Förena er och organisera er i terrorceller för att få ett slut på dravlet jag tvingar på er mer eller mindre dagligen.

Egentligen är det här nog ert fel, nu när jag tänker efter. Ni provocerar fram det här beteendet hos mig. Ja, så måste det vara. Jag känner hur ni sitter där, hungriga efter blod, framför era dataskärmar med era dömande blickar. "När kommer skratten? När kommer sorgen?"

Men det är ni som är galna och inte jag! Jag är nämligen en far nu. Far till min älskade dockbebis, Lady Lo-Lo, och det kan ni aldrig ta ifrån mig!

3 kommentarer:

  1. Och alla ni haters där ute som sprider lögner om att jag inte nattar Lady Lo-Lo förrän vid 11-snåret på kvällarna; till er vill jag vara säga, era falska svin! Lägg er inte i sånt ni inte har att göra med!

    SvaraRadera
  2. Din blogg har blivit ett monster!

    SvaraRadera