onsdag 8 september 2010

Tre män och en...

Idag har jag hängt med Marcus. Vi käkade på Happy India vid Mariatorget och sen fikade vi på Café Sodom. Jag skrev lite på en serie om twitter. På Staffars Serier träffade vi på Staffan (konstig eftersom han jobbar där...) och Knut. Vi pratade om barnporr och valet. Jag har ju redan röstat, men det var kuk ändå.


Marcus, Knut och jag. Tänk att serietecknare kan vara så snygga och manliga.

Vi satte oss sen på Samba Sushi på Götgatsbacken och jag åt en mellan-sushi. Mycket god, men jag vågade inte äta blomman. Sanna anslöt.

3 kommentarer:

  1. Uh, det var så gott. Vill ha mer.

    SvaraRadera
  2. Intressant att ni alla tre i stort sett har samma typ av skägg. Serietecknartrend?

    SvaraRadera
  3. Man har sånt skägg för att torka av tuschpenseln med.

    SvaraRadera