torsdag 16 september 2010

Party

Igår kväll var jag och firade Fabian Goranson som fyllde år. Jag blev rätt full, men var så pass försmart att jag hade skrivit in tiden för sista södergående pendeltåget på min hand. Jag kom hem utan större fadäser. Eller inga alls faktiskt.

Ikväll ska jag på releasefesten för Frances del 2 på Söders Hjärta. Det coola är att Joanna Hellgren som gjort den just vunnit Urhunden, som är det stora seriepriset i Sverige, för Frances del 1. Tror prissumman är 1 miljon skattade kronor. Grattis Joanna!

Imorgon ska jag på ett annat födelsedagskalas, där bland annat min fd sambolainen och hennes heta tjejkompisar kommer attenda. Kan bli riktigt bra.

Nä, nu måste jag dra till Sesam City för att testa mig för klamydia igen. Enligt deras hemsida har de drop-in idag, men jag nojar alltid över att jag ska ha missuppfattat tider.

Peace och som Leif GW Persson säger, "Gå med Gud"!

1 kommentar:

  1. Inge sex på minst fem dagar. De ska maila resultat när jag är Indien om det är positivt. Känns bra.

    SvaraRadera