tisdag 7 september 2010

Paradise Hotel


Förlåt, men jag tittar jättemycket på danska Paradise Hotel för närvarande, så jag hinner inte blogga så mycket.

Min dröm är att vara med i Paradise Hotel. Till skillnad från Robinson så får man ju tak över huvudet och mat i magen. Visst, det får man i Big Brother också, men i Paradise Hotel får man även bli packad varje kväll och så får man ligga en massa.

Problemet är bara att jag är typ minst fem år för gammal, inte gymmar och har aldrig varit solbränd. Annars skulle jag passa in hur bra som helst!

OBS OBS: Jag är sjukt korkad. Hela den här bloggen är full av bevis för det.

Ser i alla fall fram mot den kommande svenska säsongen som Alex "Jag-ser-ut-som-Micke-Sol" Schulman är programledare för.

4 kommentarer:

  1. 11 oktober! paradise hotel.
    gud vad jag längtar.

    SvaraRadera
  2. Ah. perfekt! Då är jag hemma från Indien. Man måste alltid ha något att se fram emot i livet.

    SvaraRadera
  3. (Indien lät ju fett ovärt i jämförelse.)

    SvaraRadera
  4. Jo, men man kanske kan se tv6play där också?

    SvaraRadera