tisdag 28 september 2010

Man vänjer sig

Sova är ju en skön grej att göra. Inatt hostade jag en massa plus att det var varmvare och kvalare än tidigare. Men man ska inte klaga. Känner mig rätt pigg nu. Klockan är tio på förmiddagen och vi ska till en marknad för att köpa kryddor. Sen blir det till att packa för ikväll tar vi tåget från Madurai till Kerela för sol och bad. Risken finns att monsunen satt igång där, men förmodligen är det bara regn nån timme per dag.

Trafiken här är lite vansinnig. Det är vänstertrafik, något jag brukar tycka är lite läskigt, men här kör folk ungeär lika mycket på båda sidorna av vägen så det är inget jag tänker så mycket på. För att inte bli påkörd så tutar folk hela tiden.

När vi skulle åka hem från Madurai i förrgår så började det ösregna. Säkringen hade gått för vindruterokaren, men taxiföraren fortsatte att köra på så gott han kunde, samtidigt som stora lastbilar och motorcyklar körde förbi oss på motorvägen. Självklar fanns det inte bilbälten heller. Jag passade på att fota bergen och palmerna vi passerade.

Jag blir lite lätt avtrubbad av det här. Hemma brukar jag knappt våga gå mot röd gube, men här har jag inga problem med att korsa en helt galet traffikerad "väg".

När jag kommer hem måste jag ligga. Två veckor utan att ligga är för läng tid. Så länge har jag inte varit utan sex sen jag hade ett seriöst förhållande. Detta gör mig lätt frustrerad. Lägger curry på penis för att straffa mig för mina köttsliga lustar. Mmmm curry. Ajaj.

3 kommentarer:

  1. gah! jag har Sol-abstinens! Blogga nått!

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag älskade Ratata när jag var liten! Kan ALLA låtar och ALLA repliker utantill!

    SvaraRadera
  3. Greetings from Ohio! I'm bored to death at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I love the info you provide here and can't wait to take
    a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .
    . Anyhow, very good blog!
    Here is my page taruhan bola pur

    SvaraRadera