söndag 12 september 2010

Kriget fortsätter



Igår var jag på ett mycket trevligt födelsedagskalas som två vänner till mig hade. Jag blev väldigt väldigt full på bål, vin och vodka och sen en öl på Strand. När jag kom hem vid femsnåret kräktes jag. Kräktes även på morgonen. Det känns som att jag lever "Till alla jag legat med-bloggen-livet" igen. Men det var kul som tur var. Maten var god och sällskapet var fantastiskt. Jag gillar att umgås med vuxna.

På Strand träffade jag visserligen på två gamla ragg, men sånt får man leva med i den här lilla inceststaden.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Följ gärna min blogg som handlar om mitt liv och kampen för friheten utan låsta dörrar! Det skulle göra mig starkare och få mig att fortsätta skriva om sånt som ingen annan vågar ta tag i !
    Erica!

    SvaraRadera