onsdag 22 september 2010

Greetings from India

Det ar sjukt varmt har i Bangalore. Eller tydligen ar det svalt, enligt alla andra. Flygresorna hit gick bra. Allt som allt tog det ett dygn. Den mesta tiden spenderades pa olika flygplatser i vantan pa nasta flyg.

Jag och Nils var ratt slutkorda och pa kvallen igar fick jag en harligt jobbig panikangestattack pa en terrass 13 vaningar upp. Har aven blivit biten av en mygga, sa jag lar snart do i malaria.

Att resa med sitt ex ar inte helt optimalt, men vi forsoker vara sa snalla som mojligt mot varandra, aven nar blodsockret ar lagt och humoret tryter.

There are no dots on this keyboard, faktum ar att halften av tangenterna har fatt sina bokstavsmarkeringar avnotta, sa jag chansar lite nar jag skriver. Fulhackat internetcafe helt enkelt.

Annars ar allt bra med mig. Har inte blivigt magsjuk annu. Ikvall ska jag ta natttaget till Dindigul!

Alskar dig mamma. Massor och for evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar