torsdag 9 september 2010

Frågor från Gaybloggen

Jag gillar att svara på frågor. Denna gången kommer de från Gaybloggens underbara läsare.

- Vem var det lättast att komma ut som bög för?

Siwert Öholm. Siwert Öholm hates fags. Jag vill vara en vagel i hans öga.

- Alexandra sa att ni inte alls jobbar med samma killar?

Inte längre i alla fall. Känns lite trist.

- Stämmer det att det gör ont att tatuera handleden?

Min tribal gör bara ont att titta på. Skammen är stor.

- Tycker du att storleken på en kuk spelar roll?

Ja, det är faktiskt det viktigaste i en lång-varig relation.

- Ska du gå på blogawards i år?

Är det skolan i Harry Potter? Tror inte jag ska dit för jag är en mugglare.

- Har du någon gång varit riktigt kär?

Ja, och det vore kul att bli det igen. Svårt att hitta rätt kille bara. En som är trygg i själv, i min ålder och ritar serier. Samt het.

- Har du haft sex med en tjej någon gång?

Beror på hur man definierar sex, men nej. Nej, jag har inte haft sex med en tjej. Och om jag nu har haft det så gillade hon det inte. Alltså, hon gillade det verkligen inte i så fall.

- Tips på hur man håller motivationen för träningen?

Det viktiga är att finna sitt inre ljus och sen hela tiden följa det.

- Hur anser du att en äkta vän ska vara?

Ca 1,70 cm. 70-75 kg. Ljusblå ögon. Axellångt hår. Berest. Beläst. Snygga kläder, typ Gina Tricot eller Zara.

- Tycker du att mulattkillar är sexiga?

Känns exotiskt, som något nytt fast ändå uråldrig. Man får det bästa av två världar liksom. Öst och väst.

- Finns det chans att träffa och fika med dig?

Bara om man vet något mysigt fik. Obs: Singel och villig. ♥

- Redigerar du dina bilder mycket? Ser ut så!

Ja, men har inte hittat glittereffekten ännu.

- Lekte du med dockor när jag var liten?

Jag hade en Barbie som min lillasyster i ren avundsjuka bröt huvudet av. Sen fick hon leva med en tejpad hals. Älskade den dockan.

- Vad tycker du om RobinOfSweden?

Han är en bra förebild för många, mig bland annat.

- Har du sett Hugo Rosas kuk?

Nej, men en dag då jävlar.

- Varför gillar du inte mjukisbyxor Amir?

Ser slappt ut.

- Vad har du för kalsonger på dig just nu?

Ett par tajta ljusblå som det står "total+SPORT PIAdO MÜNCHEN" på baken. Men vad betyder ord oss människor emellan?

- Har du någonsin sugit av flera kukar samtidigt?

Bara på jobbet.

- Vad är det första du faller för hos en kille?

En söt rumpa och ett varmt leende.

- Älskar du dina läsare? På riktigt?

Som en fet tjej älskar tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar