torsdag 26 augusti 2010

Rumpa?!

Så här skrev en 19årig tjej i ett av helgons forum, och jag var inte sen med att svara eftersom jag gillar att svara på frågor (Varför frågar ni mig aldrig någonting?)

Kollade igenom och hittade ingen tråd om just rumpor, bara ett oääändligt jävla massa tjat om tuttar. Tråkigt tycker jag eftersom rumpor kan vara minst lika snygga om inte ännu snyggare än bröst, i vissa fall.


Enligt mig är det snyggast med en stor, fast, rund rumpa på en tjej men på en kille bryr jag mig inte nämnvärt bara den går att klämma lite på och inte är hängig och allt för hårig typ.


Så nu undrar jag:

*Har du som tjej stor eller liten rumpa och är du nöjd med den?
* Vad är snyggast på killar?
* Vad föredrar ni killar, stora eller små rumpor på tjejer?
* Tjejer och killar: är det snyggast med string eller hotpants?

*Har du som tjej stor eller liten rumpa och är du nöjd med den?
Som kille har jag liten, men är nöjd. Den har en snygg form som folk av olika kulturer uppskattar.

* Vad är snyggast på killar?
Min rumpa fäst mot deras rumpa ))<>((

* Vad föredrar ni killar, stora eller små rumpor på tjejer?
Päronformade. På en smal tjej ska rumpan vara liten och på en tjock ska den vara stor. Tänk Robert Crumb-idealet. Bild: http://1.bp.blogspot.com/_IDUpMewd9fU...

* Tjejer och killar: är det snyggast med string eller hotpants?
Jag ligger inte med barn.

Och så lite musik för att spä på sexismen ytterligare:

3 kommentarer:

  1. Jo, du skulle sett mig igår. Spraypaintade insidan av toan rejält. Hade ätit något fel.

    SvaraRadera