fredag 13 augusti 2010

Poke her Face

Jag hängde med en kollega till Systemet under lunchen. Han är typ 34 eller nåt men ovanligt välbevarad, så han åkte så klart på att visa leg för Dressmann-modellen som satt jobbade i kassan.

Jag började fnittra lite okontrollerat för han måste alltid legitimera sig när jag är med (tillsammans ser vi väl ut som en samling gymnasiekids). Det oproportionerligt attraktiva kassören blev lite generad och ursäktade sig med att de kollar alla som ser ut att vara under 30, varpå jag sa, "Eller så kollar man så att man kan kolla upp på Facebook sen".
Snyggot sa då ytterligare lite generat, "eh... Jaha... ehm, vad ska man göra där då?"

"POKA!", svarade jag och fnittrade som en liten skolflicka.

Han undrade om jag skulle göra på det viset och jag svarade ärligt och sen sa han att han skulle överväga det också och sen gick jag tillbaka till kontoret och glömde bort det hela ändå tills nu.

1 kommentar:

  1. "Välbevarad", typ som mig, som ser ut som en fjunig tonåring...

    Håkan / Wakuran

    SvaraRadera