torsdag 26 augusti 2010

När en man är förkyld

Jag har inga problem med att erkänna att jag är förkyld. Har varit det i två veckor nu och jobbat typ 10 timmar per dag ändå. Nu när jag inte behöver jobba lika mycket så blommar så klart förkylningen ut ordentligt. Idag hostar jag och så svider det i ögonen och mitt ena öra är ömt (Ska jag trycka in en topps i det? Jag vill, men tänker att det är fel...). Har somnat bara så där rakt av helt plötsligt två gånger redan sen jag gick upp klockan sju i morse.


Skäggig är jag också. Allt är bara så fruktansvärt.

Annars så sitter jag och pillar med babian.se nummer 17, som har tema djur! Numret borde komma ut nästa vecka, om allt faller på plats. Eller "plast" som jag först råkade skriva.

Jag hoppas ni tar väl hand om varandra där ute i det stora enorma.

All kärlek.
/Micke

3 kommentarer:

  1. ny babian = pepp!

    huskur: ingefära, citron, honung och kanel. hacka ner, lägg i tekanna. häll på tevatten. drick. allt. men inte precis innan du går och lägger dig..

    apotekskur: 2 alvedon+1 ipren. upprepade gånger. smärtlindrande åtminstone.

    SvaraRadera
  2. Jag mår bättre nu i alla fall, tror jag. Oftast mår jag som sämst på morgonen och förmiddagen.

    SvaraRadera
  3. Looking good med skägg i alla fall. It's a keeper.

    SvaraRadera