söndag 22 augusti 2010

Min blivande fru?

Igår spelade jag mina första matcher mot andra människor över internet i det vida populära RTS:et Starcraft II. Det var fantastiskt. Jag har inte åkt på så mycket spö sen i gymnasiet på den tiden jag brukade komma sminkad till skolan (Broder Danier-style, inte gayness. Inte för att nån fattade skillnaden). Jag tror jag i alla fall lyckades vinna var tredje match. Efteråt var jag helt skakig av all adrenalin. Nu tror jag att jag vet lite hur folk som är intresserade av sport kan känna. Man vill liksom hångla med den närmsta snubben man hittar och göra olika segergester.


Riktigt så här såg det inte ut, men nästan.

Efter flera timmar med det, och även lite Co-Op med en kompis så drog jag vidare till Loka Kanarp och Edenborgs fantastiska efterfest till deras royal wedding. Det var väldigt kul och de var båda mycket vackra. Jag gav dem ett porträtt av dem båda i lite serieaktig stil i present.

Fler borde helt enkelt gifta sig, så nu har jag bestämt att jag ska dra mitt strå till stacken och gifta mig innan året är slut.

Jag tänker mig en ryska eftersom de är gratis i början och för att studier visar att de är VÄLDIGT attraherade av västerländska män.

3 kommentarer:

  1. "Studier har visat.." Hahaha!

    SvaraRadera
  2. Maste ju alska varningen... Trots allt snallt av dem att skriva med det, sa att man vet vad man ger sig in pa liksom. Synd att jag sjalv inte verkar ha en chans.

    SvaraRadera
  3. Det finns säkert andra studier som visar på att de även gillar västerländska kvinnor.

    SvaraRadera