torsdag 19 augusti 2010

Killar vill inte alltid ligga

Jag vet inte hur det är med den här grejen egentligen, men jag tycker det är ofta tjejer blir förvånad när jag berättar om fenomenet. Ja, alltså att killar ibland har sex med tjejer fast de egentligen inte vill.

Jag har gjort det flera gånger. På senare år har det blivit svårare. När man är 15 bast ligger kuken klistrad mot magen hela dagarna, men med åldern så är det inte samma överflöde när nere.

Jag får skitdåligt samvete om jag sover över hos en tjej och det inte tänder till för mig. Jag känner press på mig att jag i egenskap av snubbe måste vilja knulla på allt som rör sig och om jag inte gör det så kommer hon tycka att jag är väldigt konstig.

Så vad gör man? Jo, man skyller på att man är för trött eller för full och så väntar man till morgonen när man vaknar och har morgonstånd.

Tänk på det nästa gång en kille ligger med er på morgonkvisten. Han vill förmodligen bara hem och gråta och kolla på senaste avsnittet av Mad Men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar