måndag 23 augusti 2010

Gift er och rädda en flykting

Alltså, det där om att jag tänker gifta mig med en ryska var bara ett skämt. Jag får en del läsarbrev där ni är oroliga för mig, och det är jättefint. Jag är fortfarande motståndare mot alla former av äktenskap som inte går ut på att skaffa uppehållstillstånd åt flyktingar. Ja, även homoäktenskap!!

Okej, jag tycker det är okej med homoäktenskap. Varför vet jag inte. Det känns rätt bara liksom.

Men monogami är fel!

Fast ja, relationsanarki är ju rätt kämpigt det med. Särskilt för mig som inte gillar att planera och schemalägga hur och när man ska träffas.

Vad handlar det här inlägget om? Jag är jättesömnig. Har varit förkyld i över en vecka och har hållt på med min visumansökan till Indien. Håller på att avveckla alla relationer jag har med olika kvinnor just nu utan att de ska bli arga på mig eller ännu värre; ledsna. Jag är för oerfaren på hela den här grejen med flera samtidigt. Finns det bra tutorials på nätet? Typ som de där man lärde sig html av för tio år sen? Gärna illustrerade. TIPSA! Jag vet att flera av er som läser den här bloggen inte är mongogama.

Nä, men det är svårt för mig som helst av allt sitter hemma och ugglar i min ensamhet och skriver dikter med orden mörker, regn, heroin, slav, tårar, smärta, polyphoniska ringsignaler.

Nej, Rolf Classon har inte skrivit det här inlägget, även om det ser ut som det!

Ge mig ett LoL.



Tack.

3 kommentarer:

  1. OBS! Ej youtubeklipp, men dock: grundkurs.

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ethical_Slut

    SvaraRadera
  2. Tror jag icke. Du får be någon läsa högt för dig. Typ.

    SvaraRadera