onsdag 14 juli 2010

Världens tråkigaste liv

I måndags var jag och Kim på IKEA. Det var mycket varmt, men inte så jättemånga små barn som låg på golven och grät. Antar att de var ute och grät någon annanstans.

Vi köpte duschdrapperi, skurmopp och lite annat smått och gott.

Igår så frostade jag av frysen. Detta rekommenderas att man passar på att göra när det är tropisk värme, för shit vad det gick undan. Tog säkert bara tre timmar.

Annars händer det inget kul just nu. Livet utan internet i hemmet känns rätt ovärt. Jag har lyckats spela klart huvuduppdraget i Gay Tony och så skriver jag lite på några extrarecensioner åt Bild och Bubbla.

I helgen blir det till att måla vidare på den kommande utställningen.

Gud, det är här inlägget är så tråkigt att jag vill skjuta nån i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar