lördag 10 juli 2010

Tabula rasa



Oj, det var länge sen det var så här tomt på mitt ritbord. Har tjuvstartat med flyttandet redan idag och kört över nästan allt Lego. Lyckades få plats det mesta i endast sex stycken flyttkartonger. Tror det blir tre till, plus några till med mina övriga ägodelar. Men satans vad tropiskt varmt det har varit. Jag är genomsvettig på ett skönt sätt.

Jag var även och hämtade lite porslin och köksgrejer jag haft undanstoppade hos mina föräldrar sen studenten och i samma garderob hittade jag ett par short. Perfekt eftersom min firma just infört shorts som dress code! Jag har en så himla liberal chef.

I morgon sätter jag igång med nästa flyttlass klockan 10.00. Om jag har tur kommer jag utveckla något som kan misstas för muskler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar