torsdag 1 juli 2010

Om jag hade tio kilo majs skulle jag ge det till dig


I morse rakade jag mig med min trimmer. Den börjar sjunga på sista versen. En dag kommer vi skiljas åt kära trimmer, ty döden väntar där borta.

Jag vet inte hur många av er som läser detta som är emos, men har ni tänkt på hur svårt det är att skära sig i handleden med en trimmer? *laugh track*

Jag har även nu på kvällen tvättat tröjor och skjortor och hängt upp dessa på mitt fantastiska kabelsystem.

Utanför jobbet så spränger de hela dagarna för den där tunneln som Citybanan ska gå genom. Det puffar upp ett stort moln med damm och rök varje gång. Väldigt spännande, men säkert irriterande för dem som bor i närheten.

Jag ser svår ut på bilden för livet är inte lätt.

3 kommentarer:

  1. Jag kan informera dig om att en trimmer visst går att skära sig i handleden med, åtminstone den sortens trimmer jag har. Och såren blir mer köttiga än man ids göra dem med vanligt rakblad.

    SvaraRadera
  2. jag läste att du tvättat dina blöjor. o framför mig såg jag ett gäng tygblöjor på tork. LOL! o kanske lite otäckt.

    SvaraRadera
  3. Jag använder tygblöjor för att de är skonsammare för miljön.

    Anonym: Way to go!

    SvaraRadera