onsdag 7 juli 2010

Lilla skeden - bra eller anus?

(nu kommer folk som googlar på "anus" att hamna här *LoL*)

Ja. Det här med att ligga sked. Det gosigaste som finns. Det myyyyyyyyyyyyysigaste man kan göra med en annan mänska. Åh vad härligt det är att skeda. Att ligga där som två bestick och bara vara.

Nej.
Nej, det är det inte. Inte för mig i alla fall och särskilt inte nu på sommaren. Det blir sjukt varmt och klibbigt. Och när Micke Sol blir för varm förvandlas han till en varulvsnazist och den andra skeden förvandlas till en vampyrjude.

Jag klickar på "gilla ej".

Okej, jag kan gå med på att vara stora skeden om det är svalt, och om man just sexat (härligt uttryck snott från serien Elvis som är bättre än senaste Galago där de trashar oss moderater). Då är jag mer avslappnad.

Och på morgonkvisten vaknar jag alltid som en söt liten blomma och då kan jag vara lilla skeden för då är jag så liten och puttinuttig och alldeles rosig om kinderna.

Kjam på er.


1 kommentar:

  1. it is a rare thing to find a gosimosig män in this godforsaken wörld.

    När man väl hittar en pöjk som inte vill annat än att vara närmre än nära hela hela tiden, ja då gäller det att knipa fast i honom riktigt riktigt hårt så han aldrig någonsin kan fly iväg och lämna mig!

    de flesta jag träffat är faktiskt som du, lite sked-skeptiska.

    SvaraRadera