lördag 17 juli 2010

Goda nyheter + The Fat Girl Angle Shot

Alla knapparna på mobilen är åter i bruk.

Jag läste på Sara Hanssons blogg om The Fat Girl Angle Shot. Det där är ju något många snubbar ondgör sig över, vilket kanske är fel. Tyvärr så har jag märkt att jag själv också blir väldigt skeptiskt till tjejer som har den typen av profilbilder, och jag föredrar ju ändå tjejer som är lite rundare än vad som är hälsosamt för hjärtat.

Jag menar, skulle du vilja gå ut med någon som ser ut så här på sin profilbild (se nedan)?



Jag ser ju ut som en utvecklingsstörd chihuahua.

Killars motsvarighet till den där typen av ljugbilder är väl att de utger sig för att vara yngre än vad de egentligen är. Man tror att man ska på dejt med en 35åring men i själva verket är han 50.

Och gift!

Och har barn i din ålder!

7 kommentarer:

  1. haha, FGAS. haha. o för övrigt: i like the chihuahua-look. it's gonna make you lucky!

    SvaraRadera
  2. Oh shit, alla har sina skruvade fetischer!

    SvaraRadera
  3. det finns nån för oss alla sägs det ju...

    SvaraRadera
  4. Ja, som väntar på att låsa in en i deras källare!

    SvaraRadera
  5. det kanske är din fetisch: att bli inlåst i källaren?

    SvaraRadera
  6. Man ska aldrig tacka nej till en bra källare. Det har far min lärt mig.

    SvaraRadera
  7. miss universum18 juli 2010 19:26

    några andra specifika krav? krokar i taket? rostiga kedjor? fukt och kackerlackor?

    SvaraRadera